Kundeservice er en vigtig del af en webshop. Det er derfor vigtigt, at kunne yde kundeservice hele dagen og gerne på flere forskellige sprog, såfremt webshop også opererer i andre lande.
Lad os hjælpe jer med jeres kundeservice. Vi har kontakter rundt omkring i verden og kan derfor (måske) tilbyde kundeservice på det sprog I ønsker. Vi kan hjælpe kunden både via telefon, e-mail og chat. Kontakt os for en løsning, som passer til jeres behov.
Kundeservice er vigtig for din webshop
Når du starter op i et nyt land, skal du ikke nøjes med have telefonen åbent fra kl. 10-12. Vi tilbyder dig at have åbent hele dagen, så du aldrig går glip af en ny mulig kunde på grund af manglende besvarelse af henvendelser.
Kundekontakten kan være meget anderledes i andre lande
Hvordan håndterer man kundeservice i de pågældende lande? Skal man ansætte sine egne folk til alle sprog? Skal man outsource det? Det kan vi hjælpe med at rådgive omkring.
Lokal kundeservice giver dig den bedste kundekontakt
Vi samarbejder med mange forskellige aktører rundt omkring i verden, og derfor kan vi varetage kundeservice for jer i rigtig mange lande og sprog. Vi besvarer henvendelser via telefon, e-mail og chat.
Langt størstedelen af alle henvendelser drejer sig oftest om levering, returnering og andre praktiske spørgsmål. Vi bygger hurtigt en FAQ op, så vores lokale kundeservice-medarbejdere ved, hvad de skal svare i de sager. Hvordan vi håndterer resten er op til dig.
En workshop, hvor vi lærer jer at kende
Ofte laver vi en workshop, hvor vi bliver klædt på til at kunne besvare typiske spørgsmål. En anden model kan være at tage den første kontakt med kunden, herefter afklare spørgsmålene med jer, og så vende tilbage til kunderne igen. Det kan kunderne sagtens acceptere – bare der er nogen, der besvarer deres henvendelse til at starte med!
Tag en snak med os, og hør hvordan I kan spare tid, og samtidig give god kundeservice.
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!