6 tips til at undgå spam-markering i jeres email marketing

Selvom email marketing er en af de ældste digitale marketingsdiscipliner, er det stadigvæk en af de bedste og mest effektive discipliner, når det kommer til moderne webshops.

Det er noget, flere og flere virksomheder anerkender, og fordi der er flere og flere der anerkender det gode ved email marketing, betyder det til gengæld også, at konkurrencen om at få kunderne til at tilmelde sig bliver stadig sværere.

Det betyder desuden også, at email service leverandører som Gmail, Hotmail (Outlook.com) osv i stigende grad har udfordringer med at sortere relevante emails fra irrelevante og ofte reklamerende mails. Og i særdeleshed at filtre emails som bliver betragtet som spam.

Practical Ecommerce giver her 6 tips til, hvordan man bedre kan undgå at blive markeret som spam: Klik her (eksternt link).

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *