Det er blevet sværere at ramme dine følgere på Facebook. Nyheder og indhold kommer simpelthen ud til færre, det har Facebook begrænset ret kraftigt. Det skal du udnytte!

Det at Facebook annoncerne kommer ud til færre gør, at du skal være meget klar i, hvem du vil ramme og hvordan. Hvis Facebook annonceringen gøres ordentligt vil du ramme din kundegruppe mere præcis.

Facebook – Nye muligheder, mere præcis kommunikation

Nu kan du nemlig ramme bestemte kundegrupper mere præcist. Rigtigt sat op kan Facebook blive en effektiv markedsføringskanal for dig. Annoncer er næsten en nødvendighed i dag, da opslag kun ses af et begrænset antal af følgerne. Til gengæld kan du gøre din annoncering meget præcis og tilpasse din kommunikation til forskellige målgrupper efter alder, køn, interesser osv.

Klar målsætning med Facebook

Jo mere præcist du har fastlagt dit mål med din Facebook aktivitet, desto bedre og billigere resultat får du ud af indsatsen.

  1. skal annonceringen skabe opmærksomhed omkring din Facebook profil, for at dyrke din målgruppe?
  2. skal annonceringen lede trafik til din webshop?
  3. skal målgruppen skrive sig op til nyhedsbrev?
  4. eller måske noget helt fjerde?

Når du ved det, kan du være meget mere relevant for modtageren, og din konvertering bliver forbedret markant.

Retargeting: hold fast i de interesserede kunder

Målret en Facebook annonce til de personer, som har været på dit site og har set et bestemt produkt. Når de ser annoncen på Facebook, er der stor chance for, at der konverteres.

Kontakt os og hør, hvordan du får mest forretning ud af Facebook

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *