Du har muligvis hørt om Google AdWords, men måske har du lidt problemer, hvilket vi sagtens kan sætte os ind i her ved Moonwalk Agency.
Selvom det er svært og kompliceret, så er det bestemt noget, der er værd at bruge tid og energi på at optimere!
Vil du gerne tjene 10 kr. hver gang du bruger 1 kr.?
Så læs mere om hvilke problemer der kan være med AdWords herunder.
Oplevelser med AdWords
Igennem vores erfaring med vores kunde, har vi mødt flere uheldige oplevelser med AdWords.
Det kan nogenlunde beskrives med denne liste:
- Jeg har prøvet AdWords, men det virker ikke
- Jeg ved ikke om, AdWords kan blive en god forretning
- Jeg ved ikke noget om, AdWords er noget for mig
- Jeg kan ikke tjene penge på AdWords
Du har måske prøvet dig at oprette en AdWords-kampagne men uden succes.
Det kan der være flere årsager til, bl.a.:
- For høje eller for lave forventninger
- Ikke de rette søgeord eller rette længde
- Ikke hård nok prioritering af områder, tid og målgruppe
- Uerfaren administration
- For lidt/ustruktureret opfølgning
- Forkert opsatte kampagner
- For høje eller for lave budpriser
- Manglende fokus på annoncetekster
- Man tror mere på mavefornemmelse end på data
- At man kun anvender dele af mulighederne i AdWords
Hvis du kan nikke genkendende til noget af ovenstående, så tjek vores AdWords-side, hvor vi gennemgår, hvilke vigtige ting man bør overveje, hvis man gerne vil øge sit salg på en struktureret og effektiv måde.