Vil du gerne have hjælp til at fange dine kunder, hvis de ikke fik afsluttet den proces, du ville have dem til; f.eks. at købe et produkt eller tilmelde sig et nyhedsbrev. Remarketing kan hjælpe dig til dette. Remarketing fungerer sådan, at dem der har besøgt jeres hjemmeside vil få vist jeres annoncer, som f.eks. de produkter, de har vist interesse for før.

Med remarketing finder du de kunder, der forsvandt

Dine kunder er utålmodige; den mindste indskydelse, og de er gået fra dit site uden at have gennemført, hvad du ville have dem til. De fik måske ikke afsluttet købet af dit produkt eller tilmeldt sig nyhedsbrevet.

Du kan fange dine besøgende igen, når de igen dukker op på nettet. Med remarketing annoncering genkendes de kunder, der har besøgt jer, og de får vist jeres annonce og evt. det produkt, de var interesseret i.

Du får betydelig bedre konvertering med remarketing

Ofte er din kunde klar til at købe, men får det ikke lige gennemført. Så er dit site hurtigt glemt. Med remarketing kan du finde lige præcis disse kunder, når de er på nettet igen. Denne type reminder-annonce konverterer rigtigt godt, da kunden allerede kender dig og har vist interesse for dit produkt.

Du kan møde kunden igen på mange forskellige kanaler

Dine kunder henter ofte inspiration mange steder fra, inden de beslutter sig for køb af dit eller konkurrentens produkt. Du kan øge dine chancer for salg kraftigt, hvis du bruger remarketing på flere kanaler, f.eks. Google Display-annoncer, Youtube, LinkedIn eller Facebook.

Hvor skal du lægge pengene?

Lad os tage en snak om, hvilken form for remarketing der kan betale sig for jer.

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *